Nathalie Pahlenstam

Fitnessfestivalen

Publicerad 2013-11-30 21:56:52 i mina dagar,

Sitter hemma i sängen och göttar mig efter lite kvällsmat. Jag är helt slut verkligen, haha kommer somna inom en halvtimme tror jag.
Har haft en så grym dag, tog tåget in till Göteborg med Emmie imorse och åkte till fitnessfestivalen. Så kul vi har haft! Träffat massa folk och massa personer som är stora inspirationer, har käkat massa gratisbars, letat efter mer gratisgrejer, spenderat pengar och så var vi med på Nordic Wellness festivalkonvent då dem höll i massa pass. Var med på MRL, Grit strenght och cardio. SJUKT kul att träna tillsammans med alla där och grymma instruktörer. Låg på marken efter Griten haha så jobbigt var det.
 
Kom hem vid halv nio ungefär, de blev rätt sent eftersom vi fick vänta lite emellan passen! Tänker som sagt sova gött tidigt idag, och imorgon är det jobb som gäller. Första advent ju så då bjussar jag på pepparkakor och glögg på gymmet hehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela