Nathalie Pahlenstam

GOODMORNING SATURDAY

Publicerad 2013-05-25 10:01:06 i mina dagar,

Godmorgon på er. Äntligen är helgen här, även om jag haft en riktigt skön vecka och sluppit åka till skolan i Uddevalla varje dag. Har ju istället haft praktik på gymmet som ligger fem minuter bort emd bil, och förberett mig för sommarjobbet. Börjar nästa söndag, så det blir nice.
Igår hände det dock något rätt oväntat på gymmet, ägaren av alla fyra Westcoast sålde dem till Nordic Wellness, så vi ingår från och med igår i deras kedja. Har ingen aning om vad de kommer innebära, ska fortfarande jobba i receptionen, men hur det blir för mig som instruktör har jag ingen aning om. Ska ju iväg idag på utbildning vid 12tiden. Så får väl se.
Tror dock att detta kommer blir riktigt bra, Nordic Wellness är ju en asstor kedja!
 
Anywaaay, efter jobb och lite gym själv igår så åkte jag och Lykke hem till henne. Kollade på film och myste. Safe haven kollade vi på, som var riktigt bra faktiskt. Lite småkonstig ibland, men ändå bra.
Hade bilen så drog hem sen och hoppade i säng direkt.
 
Har just käktat frukost nu som fick bli lättäten mat igen då det inte alls är bättre i tänderna som jag trodde de skulle vara.. har lite blåsor och så som skaver, men får äta massa alvedon idag också! Ska chilla en stund nu bara innan jag drar in till stan för utbildningen.
Ha en bra lördag!
 
 
Snart sommar, snart sommar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela