Nathalie Pahlenstam

COUNTDOWN

Publicerad 2013-05-29 22:29:59 i mina dagar,

15 dagar till sommarlov. 15 DAGAR, helt sjukt vad allt går fort. Så skönt!!
Är inne på sista praktikveckan dessutom och har två dagar kvar, nästa gång jag sätter mig i recpetionen på gymmet så är de för jobb. Jobbar första gången på söndag, så det kommer nog bli bra. Det är lite kaos på gymmet nu mitt i bytet till Nordic wellness som jag skrev om i helgen.
Vi har inget personalmöte med vår nya chef förräns den 10 juni, och har inte fått så där jättemycket info nu så ja, lite smått kaos. Men det är ändå sjukt kul att vi nu är med i en så stor kedja. Kan ju träna i typ hela Sverige!
 
Annars då, så har jag inte så mycket att berätta om. Livet suger lite just nu, men jag tänker att allt kommer bli bättre när sommaren börjar så det är bara att hålla ut.
Min tandställning har redan gått sönder. Eller ja, bågen. Lossnade igår kväll, lite svårt att förklara hur den sitter men det är inte speciellt bekvämt. Fick en tid imorgon, så ska in till stan på morgonen, sen en sväng till skolan och sen till praktiken och jobba kvällen. Och sen är det äntligen fredag och då väntas äntligen ett tung benpass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela