Nathalie Pahlenstam

Överlycklig

Publicerad 2013-07-30 22:16:23 i mina dagar,

Sitter med min älskling i handen som pappa har fixat under dagen, alltså min iPhone. Beställde en ny skärm igår som kom redan idag, så när jag kom hem för ca en timme sen hade pappa satt på den nya skärmen och allting! Underbart. Alla mina bilder är borta dock, men dem finns ju på datan.
 
Har varit i Kungshamn hela dagen med Julia efter jobbet. Först drog vi och badade, de var jättemulet och tråkigt väder först men när vi suttit på bryggan en stund kom faktiskt solen fram så det var jätteskönt. Sen drog vi hem till henne, tappade upp badkaret med bubbelbad och satt där i 1,5 timme. Gjorde hårinpackning och massa annat gött! Jätteskönt var de så hoppade jag på bussen hem vid halv nio.
 
 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-07-30 23:26:21

Min pappa satte sig på sin iphone så det blev en spricka rakt över skärmen. vart köpte ni skärmen och var det svårt att byta?? haha varför kommenterar jag... jag kan ju lika gärna skriva på facebook hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela