Nathalie Pahlenstam

Sundaaaay

Publicerad 2013-01-27 16:54:58 i mina dagar,

Söndag här igen, som vanligt har denna dagen bara gått förbi.. har suttit vid datorn i stort sett hela dagen, förutom när jag varvat med läsning och plugg. Har lyckats äta köttfärssås och spagetti också, tror aldrig jag har svalt så mycket hel mat och jag fick blodsmak i munnen haha, men fick iallafall i mig det och nu ska jag till gymmet och döda mina biceps innan spinningpasset, får bli spinning istället för pump som jag tänkt! Riktigt taggad, ska ta ut mina aggresioner över den här plåtsaken hehe. Nej men det blir nog nice, imon är det körlektion direkt på morgonen följt av skola som gäller. Hoppas att ni har haft en bra helg, puusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela