Nathalie Pahlenstam

WORK DAY

Publicerad 2013-12-09 21:43:37 i mina dagar,

Fick ett sms imorse att jag behövde hoppa in och jobba efter skolan, så det blev en lång dag. Hade tänkt köra Griten ikväll, men jag får väl hålla mig några dagar till. Imorgon ska jag ju hålla i ett x-fit pass som jag planerade förrut. Kommer att vara så grisit och jobbigt, hehe precis som det ska! Kom hem för en liten stund sen och har bara hunnit käka kvällsmat. Ska starta ett avsnitt av How I met your mother och sen tänker jag sova direkt. Löjligt trött är jag, kunde inte ens hålla mig vaken på bussen heller, fick sätta alarmet för att jag inte skulle missa att gå av. Haha, det är illa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela