Nathalie Pahlenstam

Torsdag!

Publicerad 2013-12-19 22:12:00 i mina dagar,

 
Fick starta dagen med ett härligt x-fitpass med träningsettorna på min skola! Kändes lite jobbigt att de var så tidigt, men dem var så grymma så glömde snabbt bort tiden! 
Efter de gick jag tillbaka till skolan, och efter skolan blev det jobb. Lång dag, kommer somna tidigt idag som vanligt...... konstigt att jag ändå alltid är lika trött när jag vaknar även ifall jag går och lägger mig mycket tidigare?? 
Jaja, imorgon är det avslutning i skolan innan jullov, startar jullovet med jobb haha! Ska även träffas all personal en liten stund på klubben för vi har fått julklappar av Nordic Wellness, superexited heheh. 
Efter jobbet blir det Hobbit på bio med Emmie! 
 
Nu ska jag strecha lite (ska fan bli vig), kolla på nån serie och sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela