Nathalie Pahlenstam

ÅRET SOM GÅTT

Publicerad 2013-12-29 20:44:23 i mina dagar,

2013 har varit ett väldigt bra år faktiskt. Jag har fyllt 18, tagit körkort, skaffat jobb, mamma har gift sig och jag vart i Rhodos, kommit igång riktigt bra med träningen och jag har haft en del (många) bra stunder. Inför nästa år är jag dock ännu mer taggad. Jag kommer ju ta studenten!!! Fyfan va det ska bli skönt, så blir det Avicii i februari och sen har jag även lite planer på att tävla i fitness. Tänkte mig Rep power på hösten och sen tänkte jag fitness five på våren 2015. Hade gärna gjort det nu på våren som kommer men blir ju lite dumt med studenten samtidigt.... Men då har jag mer tid att träna, roligare med ett mål dessutom! 

Men jag får väl sammanfatta året med lite bilder, även om det har blivit väldigt dåligt med det. 
 
 

En del middagar.. första är födelsedagsfirande för Sophia på Harrys och andra är tacokväll hemma hos Julia. 

Vi avslutade vårat UF och här är på UF-mässan. Fick sålt hur mycket som helst här! 
 
 
 
 
Med mina pinglor innan fest i Kungshamn! 
 
 
Ken ring!
 
Pluggade ihjäl mig som aldrig förr på det där jävla körkortet..
 
 
Hade praktik..... 
 
 
 
Fyllde 18 år och firade tillsammans med bästa Lovisa som fyller 1 h före mig! 
 
 
Kollade på Emmies bal. Lätt snyggast! 
 
 
Kollade på studenter, men fotade bara oss självaa
 
 
Så kom midsommar, även detta året var de regnigt
 
 
Finaste mamma och Claes gifte sig!
 
 
Mormor bjöd hela familjen på middag och efter det blev det festligheter i Kungshamn!
 
 
Helt klart bästa upplevelsen under året, Rhodos! Så jäkla kul
 
 
Halloween! 
 
 
Jag och Jina höll i vårt gymnasiearbete som var en jättelyckad fitnesskväll!
 
 
Var på fitnessfestivalen! 
 
 
Har ju även blivit instruktör under året vilket är sjukt kul! Här håller jag x-fit med en klass i skolan. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-29 21:51:38

Åh vad roligt med bilderna du lagt ut😊
Ja detta året har vart händelserikt för oss båda, dig å mig.
Tack för fin kommentar på bröllopskortet💖

Önskar dig Gott nytt år Nathalie! !!

Kram mamma

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-31 10:46:14

Åh vad roligt med bilderna du lagt ut😊
Ja detta året har vart händelserikt för oss båda, dig å mig.
Tack för fin kommentar på bröllopskortet💖

Önskar dig Gott nytt år Nathalie! !!

Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela