Nathalie Pahlenstam

TORSDAG

Publicerad 2013-04-25 21:43:47 i mina dagar,

Fan så skönt med fredag imorgon. Är så jävla trött på skolan fast jag bara gått en vecka sen praktiken och lov åallt. Trött på att plugga körkort, trött på alla jobbiga skoluppgifter, trött på att åka buss varje dag, trött på att sova dåligt på nätterna, trött på att gå upp tidigt, riktigt jävla trött på vissa människor och så allmänt trött på livet. Vill ha helg, vill ha sommarlov, vill ha körkort, vill ha bil, vill ha allt! 
Med tanke på mitt humör så suger denna dagen rätt så mycket. Har iallafall vart i skolan, fått muntliga nationella i engelska överstökat som gick dåligt, vart på gymmet och kört ett GRIT-pass som faktiskt gick asbra. Förmodligen för att jag var sur så fick lite extra kraft haha! Nu vill jag egentligen bara sova, men måste plugga lite mer på körkortet + tusen andra grejer som jag tänker skita i. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela