Nathalie Pahlenstam

Slut på söndagen..

Publicerad 2012-09-23 21:28:00 i Bilder/Videos, Mat är livet,

Så var denna veckan slut och imon är det skola igen. Har prov och en redovisning om cafeterian vi ska öppna på skolan.. Segt..
Denna helgen har föresten också gått segt, igår gjorde jag i stort sett ingenting och idag har jag bara softat, pluggat ätit och tränat. Körde body pump idag istället för spinningen och de va så jävla kul, kör inte de så ofta men fattar inte varför, så jävla kul ju.
I brist på roliga bilder efter en tråkig helg får ni en bild på mitt favoritkäk som jag lagade idag. Masterchef? Japp thats me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela