Nathalie Pahlenstam

13:11

Publicerad 2012-09-30 13:16:08 i Bilder/Videos, mina dagar,

Sitter hemma med kaffet i handen och försöker vakna till liv, kom hem för cirkus en halvtimme sen och nu ska jag bara sova och äta innan spinningen börjar sen.
Kvällen igår blev ju skitlyckad, började med att träffa Beatriz en stund och snackade och käka på angela, sen tog jag tåget till Julia med massa roliga människor där vi dansade loss hela kvällen, natten. Sov där sen, och tog tåget hem imorse. Så ja, lyckad kväll. Nu börjar söndagsångesten komma som vanligt... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela