Nathalie Pahlenstam

Saturday

Publicerad 2012-10-27 20:08:03 i Bilder/Videos,

Första dagen på lovet, befinner mig hos mina släktingar i Göteborg och har ätit godaste maten.
Gick upp tidigt idag och åkte in till torp för att hjälpa till på gymnasiemässan, skulle prata om min linje då, men stylisterna behövde någon att styla så jag fick bli stylad istället! Hjälpte till där åså tills två, halv tre någon gång då jag åkte direkt till Göteborg. Kom hit vid halv sex, och då åt vi hemmagjord thaimat, myckeeeet gott. Sen dess har kvällen gått åt till kvällsmat till mina små kusiner och att få dem i säng.
Sover här och åker hem imon, hoppas ni får en bra kväll och en bra start på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela