Nathalie Pahlenstam

Älskade lov.

Publicerad 2012-10-30 12:36:00 i Bilder/Videos,

Njuter av ledigheten för fullt. Igår blev det en sväng till Göteborg för lite shopping, på kvällen tog jag det bara lungt hemma själv och idag har jag tagit en sovmorgon, gjort ansiktsmask och kollat på en massa serier.
Ska strax gå till bussen för att åka in till stan och luncha med Emmie, åker förmodligen till gymmet direkt efter de och kör spinning.
Så här ser jag ut just nu och tröjan + tightsen är köpta igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela