Nathalie Pahlenstam

Sjukt duktig vän man har!

Publicerad 2012-11-27 21:58:29 i M is for music, mina dagar,

 
 
Bästa Sophia som sjunger en av sina egna låter, grymt duktig!! 
 
Tisdag idag, dagen har vart rätt soft faktiskt. Skolan gick rätt fort och efteråt köpte jag med mig mat från stan till mormor och tog bussen dit. Hjälpte henne med lite grejer, pratade lite och hade de mysigt innan jag gick ner till gymmet. Körde spinning idag och det gick grymt bra. Är trött som fan nu så ska bara plugga lite på ett prov tills imon innan jag går och lägger mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela