Nathalie Pahlenstam

Tisdag

Publicerad 2012-07-31 17:02:30 i mina dagar,

Hey people! Inte mkt att skriva om. Segat hemma hela dagen. Igår var jag inne i stan med Sophia och lunchade på Coffee Roomer för att sedan fika på ett ställe som jag inte minns vad de hette, men vi gick mest dit för att de är så himla mysigt och inte så mycket folk. Efter de blev det en snabbis till torp där jag fick köpt en present till en kompis innan vi drog hem. Då åkte jag till farmor och sov där inatt. 
Idag har jag som sagt bara segat och nu ska jag starta ett avsnitt av pretty little liars, finns ju inget bättre att göra när vädret suger såhär.. sen blir det iaf en tur till gymmet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela