Nathalie Pahlenstam

TODAYS

Publicerad 2012-01-29 12:12:27 i mina dagar,

Den här veckan

Hoppade över två grejer från listan för jag visste inte vad jag skulle skriva. Så nu berättar jag om denna veckan.
Måndag var jag i skolan, tog de lungt resten av dagen och sov hos farmor.
Tisdag var jag ledig och tog en sväng till Göteborg med mami.
Onsdag skola igen, skrev prov. Hände inget mer speciellt alls resten av dagen.
Torsdag, ännu mer skola. Slutade tidigt och tog bussen hem till Magnus och mina brorsor. Tränade senare på kvällen.
Fredag, skola och var i Uddevalla ända tills sju någon gång. Lovisa, Lollo och Elmoo kom hit på kvällen och såg på filmer och käka gotti.
Lördag, var lite småsjuk hela dagen och helt körd i huvet av sömnbrist. Orkade inte göra ett piss
Idag, ska övningsköra lite, plugga lite och ingen träning alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela