Nathalie Pahlenstam

Hos Jina!

Publicerad 2012-02-29 21:07:46 i mina dagar,

Hallådär. Haft en riktigt bra dag idag faktiskt, beror nog rätt mycket på vädret.. sol hela dagen, så jävla underbart! Har iallafall haft tema dag idag i skolan och vart på två riktigt bra föreläsningar. Den första handlade om bi, homo och transsexuella och då var det en transa som stod och snacka, sen var det en om droger där en annan kille som hade gått igenom massa sånt själv snackade. Trodde de skulle va en asseg dag, men det var intressant och dessutom roligt så de gick inte så segt!

Slutade halv fyra och tog tåget hem för lite mat osv. Sen åkte jag till Jina där jag sitter nu, hon koller på supertråkig fotboll och jag bara väntar på att Big brother ska börja så jag ska tvinga henne kolla på de istället, hehe.. sover här sen och imon blir det skola. Så med detta säger jag väl godnatt och puuss på er!


Haha, skulle ta en bild från Jinas data men förutom denna gamla på mig hittade jag baara massa bilder på henne och Rasmus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela