Nathalie Pahlenstam

22.35

Publicerad 2012-02-28 22:35:11 i mina dagar,

Just nu sitter jag bänkad framför big brother. Grymt bra är det! Kollar ni? Några favoriter? Själv gillar jag Hanna R mycket, gillar att hon står på sig och säger vad hon tycker istället för att gå och snacka om alla i smyg..
Kommer hoppa i sängen direkt efter detta för är grymt trött efter max 3 timmars sömn inatt. Imon är det temadag, rätt segt men ändå gött att göra något annorlunda och slippa släpa med sig datan till skolan.
Anywaays, hoppas ni får sova lika gött som jag hoppas på att göra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela