Nathalie Pahlenstam

Monday morning

Publicerad 2012-08-20 10:02:27 i Bilder/Videos, Mat är livet, mina dagar,

Godmorgon på er! Medans de flesta börjar skolan idag så börjar vi pluselever inte förräns imorgon så jag har just haft en aschill morgon men långfrukost, kaffe, hårinpackning osv. Gick dock upp rätt tidigt ändå för att försöka vänja mig lite, (haha bra att göra de sista dagen..) Menmen, tror att jag skulle träffa Jina senare så de är väl det som jag kommer att göra idag. Hoppas ni får en bra måndag! Peace 
 
Bästa starten på dagen, sen på med lite fil och flingor också men de förstörde bilden så de fick inte vara med hehe.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela