Nathalie Pahlenstam

Sunday is here.

Publicerad 2012-04-29 12:45:27 i mina dagar,

Hej på er. Söndag igen, är dock ledig både imon och tisdag så jag klagar inte.
Har hunnit övningsköra till Torp och tillbax och just kollat ett avsnitt av One tree hill. Ska nog kolla ett till snart, för de är rätt spännande nu, haha.
Dagen bjuder nog inte på mycket mer än ett träningspass sen. Spinning tror jag.
Imon tog jag de rätt lungt hela dagen, för att sen fortsätta ta det lungt med Jina. Kollade på en bra film med Jennifer Lopez som gick på tvn och bara chillade. Rätt gööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela