Nathalie Pahlenstam

Ledig dag

Publicerad 2012-04-30 23:25:03 i mina dagar,

Hade klämdag idag så har tagit dagen till att städa, rensa garderoben, och vart med Jina. Hon städade också så jag pluggade lite matte för ett prov vi har på onsdag, sen tog vi en buss in till torp för att köpa en grej så passa vi på att handla mat. Lagade middag när vi kom hem, lax med cashewnötter och sweetchili i ugn, så jävla gött! Käkade även upp en hel honungsmelon på mindre än en halvtimme sen ^^

Efter de drog Jina till Rasmus och jag drog hem. Har bäddat ner mig i sängen och kollar på sisters keeper eller något sånt.

Btw, vi gjorde chokladkaffe med skummad mjölk förrut, mmmmm! Tänk att jag hata kaffe för ett år sen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela