Nathalie Pahlenstam

Skolan..

Publicerad 2011-09-26 14:23:41 i mina dagar,

Något som gjorde dig glad igår?
När jag klara en bana på facebook spel!!
Humör just nu?Uttråkad.. är ju i skolan..
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?Hm.. valde kläder till skolan kanske.
Vad gjorde du för femton minuter sen?Satt på lektion
.Vad ser du om du tittar till höger?Ut genom fönstret på massa bilar
Vad gör dig glad just nu?Tanken på att det är en lektion kvar!
Hur vädret är hos dig just nu?Grått, svenskt.....
Vad var det senaste du åt?skolmat, fisk och potatis
Bästa glassmaken?Magnum, 88, Ben&Jerry's
Sover du tungt?Verkligen inte
Drömmer du mardrömmar?
Nej
Hur många kuddar sover du med?2, fast jag sover aldrig på kuddarna haha
Snarkar du?Neeej, inte vad jag vet ..
Favoritkläder?Mjukis ofc
Favoritgodis?Mm såna där" naturgodisar" med hallon och yoghurtbollar typ!
Höger- eller vänsterhänt?Högerhänt.
Stjärntecken?Vädur!
Vad längtar du efter mest just nu?Få komma hem!
Bloggen jobbar inte med mig just nu så det är helt omöjligt att få hela texten centrerad... men men, ni får stå ut!

Kommentarer

Postat av: Frida Johansson

Publicerad 2011-09-26 16:13:26

fin blogg!

kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela