Nathalie Pahlenstam

SÖNDAGSLISTA

Publicerad 2011-10-30 15:18:09 i mina dagar,

I brist på annat ....

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag går tvåan på gymnasiet, kanske är jag och praktiserar nu eller iaf snart.. förhoppningsvis har jag också fått praktikplats utomlands om planerna slår in. Jag bor förmodligen i Uddevalla också, tillsammans med mamma kanske.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag kommer inte synas för jag kommer ha så mycket kläder att de inte som kommer synas av mig själv är mina ögon som tittar fram från alla lager med kläder!

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Choklad  2. Min telefon 3. tugummi

Har du någon dold talang?
Nja, inget jag kan komma på

Vad har du på dig just nu?
Strumpbyxor och stor grå oversize tröja.

Bästa skönhetsknep?
Eeeeeh, skönhetsknep? Lev sunt, tvätta ansiktet morgon och kväll, drick mycket vatten..... var glad!

Vilka är dina dagens planer?
Lutar åt tjejmys hemma hos Caroline lite senare och kanske lite övningskörning innan de!

Vad äter du helst inte?
gräddtårtor

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Kenza, Angelica Blick och frukostera. Sen följer jag en massa kompisar


Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nope, inte längre än ett halvår för mig.


Vilken kändis får du höra att du liknar?
Brukar inte höra de, men har hört att jag liknar Kim Kardashian några gånger, vilket jag inte alls håller med om..

Tror du på gud?
Nej.

Vad är din största rädsla?
stora spindlar. har säkert någon större rädsla, men kan inte komma på någon..

Nämn en sak du aldrig provat på:
Att surfa, skulle va häftigt faktiskt.

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Har faktiskt ingen aning, villl bo i Göteborg, kanske med en kompis eller pojkvän i en lägenhet? Vet inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela