Nathalie Pahlenstam

SICK

Publicerad 2011-11-29 17:05:40 i mina dagar,

Helluuu! Sitter med en kopp kaffe och har nyss ätit lite mat. Förkyld som fan, men vart hemma idag från skolan och känner verkligen att det var ett smart val.. legat i sängen och kollat på Greys Anatomy och öst i mig te med honung är vad jag har gjort hela dagen, och faaan så segt tiden har gått. Hatar att ligga hemma.. ahah. Menmen, imon är det skolan igen som gäller.
Hade tänkt att räkna lite matte snart om pappa kan hjälpa mig också. Sen ska jag nog vandra upp till farmor och bara ta de lungt där istället, börjar bli less på att sega här, så jag får väl sega någon annanstans hehe.
Annars finns det inte mycket att skriva om.. sist jag blogga var jag ju i lysekil och sen på kvällen åkte vi tillbaka till mamma så kom några släktingar dit åså, och igår var det skola igen. Hade svenskaprov om en bok, I taket lyser stjärnorna, riktigt bra faktiskt. Har sett filmen också några gånger, men boken är nog bättre! Köpte PLSbiljett också, så nu är det bestämt att jag ska dra! Ska dra dit med Giselle, Anna, Sophia och kanske Alisa. Riktigt awesome. Men nej,  nu får jag ta tag i matten. Ha en bra tisdag, kramaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela