Nathalie Pahlenstam

I lysekil..

Publicerad 2011-11-27 10:53:22 i mina dagar,

Hallådär! ligger i soffan hemma hos mammas kille i lysekil och segar framför tvn. Jag kom hit igår vid halv sex så åkte jag och mamma och köpte pizza till oss så blev det chill framför tvn hela kvällen. Idag är Claes (killen) och jobbar tills fyra och det är storm ute så jag och mamma vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske baka något.. sen när Claes slutar åker vi tillbaka till lilla Munkis och då kommer mormor och morbror med familjen dit så ska vi fira morbror och mina två kusiner som allihop fyller år runt denna tiden..
Så de är väl planerna för dagen.. hoppas ni får en bra söndag, och en mysig första advent!

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2011-11-28 11:02:28

Hej, fin blogg :) följa varandra genom bloglovin? :)



kram /therese

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-11-28 18:14:47

Fin blogg du har :)

Postat av: sophie

Publicerad 2011-11-28 19:47:26

Du har väl inte missat att jag ska ha en julkalender på min blogg? Startar den 1 december ;)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela