Nathalie Pahlenstam

It can only get better!

Publicerad 2011-05-31 20:50:11 i mina dagar,

Hey där! Tisdagen är avklarad, kämpar mig igenom dagarna just nu men I'm hangin in there! From now it can only get better, thats how I need to think.
Var i skolan idag, och de var riktigt segt. Nu har vi ju inte riktigt något att göra på alla lektioner så vissa sitter man bara där, så onödigt. Gjorde ett svenska prov och lämna in en svenskainlämning som båda skulle gjorts igår också, var ju hemma då så fick göra de idag. Provet söööög, var så jävla oförberedd. Med allt annat har jag bara inte haft någon ork att plugga, de blir förmodligen ett ig, hoppas han inte sänker mitt vg nu bara för de.. skullle va surt.

När jag kom hem gjorde jag maten idag, sen har jag typ kollat på film och varit ute och övningskört lite med pappa. Andra gången faktiskt, de gick väl sådär.. men de är svårt i början, så om ett tag blir de förhoppningsvis lite enklare. Har precis käkat macka och ska bara softa lite, kanske kolla på någon film innan jag hoppar ner i sängen. Så de var allt från mig, over and out. Peace :)



Ungefär ett år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela