Nathalie Pahlenstam

Torsdag.

Publicerad 2011-03-31 17:28:13 i mina dagar,

Wzup! Ännu en dag närmare helg. Denna dagen har kroppen inte vart på topp kan jag säga, fetaste träningsverken + mensverk. Mina lår och armar, asså daamn. Har tränat lite för mkt de senaste I think, så idag är de dags för en vilodag. Ska dra upp till kära farmor lite sennare tänkte jag, men måste plugga lite musik först. Har ett stort musikprov nästa vecka, man ska typ kunna höra skillnad på musik från olika länder i hela världen, kunna höra sån där klassiska låtar vem som har gjort den åså, om rockens historia, klassisk musikhistoria, olika ord och begrepp PLUS noter  och sånt... visst kanske jag gillar music, men thats to much.. Ahja, ska pluggaaaa! Ha en bra torsdag, peeeace



Slumpad bild, Lizette för ungefär ett år sen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela