Nathalie Pahlenstam

Kind of tired..

Publicerad 2011-06-29 13:54:15 i mina dagar,

Heey guys. Kom hem för en timme sen ungefär, eller ah till farmor. Har ju vart ute med Theas båt till Bornö och tältat där inatt. Jag hann inte blogga igår innan jag åkte, så ska skriva lite snabbt nu. Sebbe och Benjamin kom till mig vid elva så åkte vi till Torrebys hamn, så åkte vi därifrån vid tolv typ när alla hade kommit. Satte upp tält, åt lunch och låg och sola i flera timmar. Så grilla vi på kvällen och hade de skitbra.. somnade runt fyra och jag vakna vid åtta ungefär, så jävla obekvämt jag låg haha! Dom andra är fortfarande kvar där ute, men jag åkte hem tidigare för jag fick min mens, eller jag skule få den, så fick den typ precis när jag kom hem, haha vadå tur.. Har haft feta mensverken hela dagen, men nu har jag tagit en tablett och hoppas det ska gå över för nu ska jag ut på kusten med farmor och farfar, kommer nog somna i solen. Sen blir det att gå på smögenbryggan och käka åså. Lägger in lite bilder senare eller imon, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela