Nathalie Pahlenstam

Tidsfördriv ..

Publicerad 2011-07-30 10:44:14 i mina dagar,

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Tired ..
Favoritgodis: Har nog inga speciella
Är det nåt du absolut inte äter: Inget jag kommmer på
Kläder just nu: Gårdagens.. vitt linne, röd och vit hög kjol
Musik just nu: Ingen, ser på tv.
Vad sa du senast: Okej eller något sånt.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Tidsepok? Hm, vet inte va de är haha..
Sommarplaner: Det är sommar nu och jag har inga planer
Fisk eller badkruka: Beror på ..
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hihi en båt så behöver jag inget annat!
Spelar du nåt instrument: Nej, har spelat lite gitarr men ..
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: Slösare .. (a)
Bästa film: Ingen aning
Tror på liv på andra planeter: Absolut!
Kommer du ihåg din första kärlek: De klart
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej kan man inte direkt säga..
Har du några homosexuella vänner: Inte någon nära vän, men känner ju
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja sjävklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på humöret
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 högst.
Bio eller promenad: Beror på med vem
Är du kittlig: Ja 
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Bara spindlar, dom andra hatar jag bara
Äckligaste insekten: Hmm finns många, alla är äckliga!! Men jag säger spindlar
Största svaghet: Ingen aning
Bästa bok? Haha et inte..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga
Vad vill du jobba som? Ska ju gå handel så vill bli inköpare, som åker runt i världen och köper in kläder och sånt.
Chips, morötter eller godis? Morötter med dipp!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej, men bloggen är ju typ de..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill tatuera mig, men jag vet inte rikigt vart, ska vänta med de tills jag är 18. Pierca vill jag under läppen och i naveln,men får vänta med de också haha.. 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat är väl snyggast såklart, men stökigt är ju lite bekvämare hehe..
Gungar du på stolen? Ja när jag blir rastlös
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej oftast inte
Gillar du att sjunga? Jadå
Anser du att du är stark? Nej haha
Brukar du sola? Ja när det finns sol
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Röker du? Nej
Snusar du? Nej skit äckligt
Använder du knark? Never
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? besatthet? mobilen kanske haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela