Nathalie Pahlenstam

Mot smögen!

Publicerad 2011-07-31 15:05:44 i mina dagar,

Feeet kväll igår med bra folk! Bilder finns på facebook, men jag lägger in dom här senare eller imon också. Tog nattbussen hem så var hemma vid tre, somnade någon gång vid fyra och vakna vid halv sju av att en dörr smälldes igen, sen var de massa ljud utanför fönstret så kunde inte somna om..
Vid tio eller något gick jag upp och fixa frukost, sen har jag bara chillat hela dagen. Nu ska jag vandra ner till station strax för att åka till smögen med Louise och Daniel. Asnice, ha en bra söndag! Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela