Nathalie Pahlenstam

Fridaaaay..

Publicerad 2011-01-28 16:28:59 i mina dagar,

School is over för veckan och nu är de tre softa dar som väntar.. nu ska jag snart iväg till west coast för lite spinning. sen vid elva ikväll ungefär blir det sporthallen med Carro, Elin och Erica och kolla på fotboll.
Imon blir det öppet hus kl.10-14 , är väl inte där hela tiden då, men de är tiderna som de håller på. Sen blir det kolla cupen igen med Jina och Malin. Och på söndag blir det hem till mamii, och träning också hoppas jag.

Det var lite kort om helgen. Har nu suttit och kollat lite kläder på hm som jag ska beställa hem. Älskar den sidan, fett billigt och bra där.

Anywayz, nu ska jag börja leta fram lite träningskläder. BTWWWW, idag hade vi redovisning i idrotten på rek och ringar, fick vf+ , fett stolt. Ahjaa, I'm out. Peacee :)



Jag och Carro för ett år sen, fett längesen jag va med hon..

Kommentarer

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-01-28 17:43:17

Njah :/

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-01-28 21:48:22

Ja hon är så söt mATHILDA =)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-29 00:52:33

svar; Jag ska bara slappa, vart på kryssning så är rätt seg. :} Dudå?

Postat av: erica

Publicerad 2011-01-29 01:40:04

jadå :)

Postat av: Madeleinee

Publicerad 2011-01-29 11:38:01

sv: soft :)

men trevlig helg!

Postat av: Madeleinee

Publicerad 2011-01-29 11:47:04

sv: tack, jag har inga planer än så länge, men blir nog att träffa någon kompis kanske. :) själv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela