Nathalie Pahlenstam

Christmasgifts

Publicerad 2011-12-26 22:37:31 i mina dagar,

 

Här har ni lite av mina julklappar! På bilden är det

Ett roligt spel och en bok från pappa

En söt form och örhänge från Jina

Två halsband, presentkort på Vero Moda och Halv åtta hos mig boken från farmor

En annan bakbok från Jonas

Ett paket från Kahls med: Julte, chokladkaffe, marmelad och någon lite chokladbit från Moa

Ett paket med macronspritsar och en bok med macronrecept från Matilda

Presentkort på Kicks, ett från mamma och ett från Jeanette.

 

Har också fått lite pengar, ett presentkort på Torp, jättemysiga tofflor från farmor som satt på fötterna när jag tog bilden..

Riktiga köksknivar som jag ska ha när jag flyttar hemifrån någon gång i tiden utav Lars. Choklad, och lotion och shower från Dove. Tror att de var allt. Riktigt nöjd! Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på Stomp the yard 2! Bara borsta bissarna, höhö.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela