Nathalie Pahlenstam

Valborg.

Publicerad 2011-04-30 08:52:25 i mina dagar,

Solen lyser och livet är lite mer underbart, blir så glad av solen, haha.
Klockan är iaf 8.50 just nu, jag har ätit lite frukost och ska snart iväg till gymmet. Tänkte träna lite mage bara och sen spinning. Efteråt blir det troligtvis torp och fixa lite grejer, och ikväll blir det grill någonstans med tjejerna.

Igår blev däremot en tråkig och lugn kväll, men jag tror det behövdes. Låg och kalla på film, tog mig ut och sprang en liten sträcka och käka grillat. Sen kolla jag film och gick och la mig redan vid elva. Softsoft..
Nu ska jag börja byta om åså, se ya! Peace♥



Ungefär såhär ser det ut när jag är på spinning (a) ... haha

Kommentarer

Postat av: AB PW

Publicerad 2011-05-01 11:53:17

tack!

jag firade valborg med några vänner och så åt vi lite ost och kex samt drack lite vin :) hur firade du själv?

Postat av: AB PW

Publicerad 2011-05-01 16:12:41

låter som en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela