Nathalie Pahlenstam

Torsdag-snart helg!

Publicerad 2011-04-28 15:44:16 i mina dagar,

Heey alla! Torsdan är här och igår glömde/orka/hann inte jag blogga.. iaf så var jag i skolan först, sen klippte jag mig hos Jessica, sedan hem och åt lite och sen åkte jag och pappa till Grebbestad och hämta min balklänning! När jag kom hem gick jag till farmor och var där resten av kvällen.

Idag har jag vart i skolan, på idrotten körde vi "skidskytte", går ut på att man ska springa tre varv, sen skjuta ner en kon tre gånger, för varje gång man missar ska man springa ett straffvarv på massa tjockmattor och så ska man springa tre varv och skjuta igen, och göra de tre gånger.. Jag som är så dålig på att pricka, träffade konen en gång, och fick springa straffvarv hela tiden.. fick grymt ont i halsen efter det.. menmen, nu har jag kommit hem, fick skjuts hem av simon, lat som jag är. Har nyss käkat pannkakor och ska iväg på träning om en liten stund. Core + combat får det bli idag. Tar cykeln dit idag också tänkte jag. Annars har jag inte så mycket mera att skriva, ska sätta mig ute i solen och plugga nu lite innan träningen. Se ya! Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela