Nathalie Pahlenstam

Fredag + underbart väder!

Publicerad 2011-04-29 17:42:21 i mina dagar,

Fan va skönt med lite sommarväder! 19 grader visade termometern när jag kolla sist, satte mig ute i solen i bikini när jag kom hem från skolan. Slutade vid två, satt där tills fyra ungefär, så vi käka lite mat här hemma. Sen drog jag ner till apoteket och fixa en grej. Hade tänkt hälsa på farmor en liten stund, så jag gick dit, men det var ingen hemma så jag vände hemmåt istället. Tänkte lägga mig ner i sängen och titta på några avsnitt av desperate housewiwes. Softsoft. Ni får ha de bra sålänge! Peace :)

Haha i brist på bilder slänger jag in en 2 år gammal bild på mig! Lite annourlunda.... :)

Kommentarer

Postat av: hanna'

Publicerad 2011-04-29 19:02:13

sv: ja :)



vad ska du göra ikväll ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela